Remi van Beekum

Kiemfabriek (vanaf 2016)

Met een heldere visie en jarenlange ervaring help ik bedrijven hun online marketing naar een hoger niveau te tillen. Ik vertaal complexe data en bedrijfsdoelen naar concrete, uitvoerbare strategieën, met een focus op resultaat. Of het nu gaat om het opzetten van effectieve campagnes, het begeleiden van teams, of het implementeren van datatools zoals Google Analytics, ik werk toegewijd en gestructureerd totdat de klus geklaard is. Met mijn mensgerichte aanpak creëer ik een omgeving waarin mensen en bedrijven kunnen groeien, altijd met oog voor samenwerking en innovatie.

Blogger en spreker

Schrijver op Eigenwijs Blij over o.a. duurzaamheid, permacultuur en voedselbossen

Schrijver op Marketingfacts over marketing

Auteur diverse hoofdstukken in diverse Marketingfacts jaarboeken

Spreker op verschillende events over o.a. mobile, digital en de marketingmix

Thuis

  • Man van Cecile – dichter & schrijver, content director & blogger, copywriter & contentspecialist
  • Vader van Emily (mei 2014)
  • Woont in Eext Drenthe met uitzicht op een Hunebed.
  • Ontwerp voedselbos en permacultuurtuin De Hommelgaard

Eerder

Storm Digital – Marketingstrateeg en Chief Innovation Officer (2011-2016)

Bij Storm Digital (tegenwoordig Accenture Song) was ik van 2011 tot 2016 Chief Innovation Officer en Digital Strategist. In die rollen was ik onder andere verantwoordelijk voor het vertalen van ontwikkelingen in de markt naar onze dienstverlening en organisatie. Ook hielp ik klanten bij hun marketingstrategie door het uitdenken van campagnes, kiezen van kanalenmix en coördineren tussen de verschillende interne en externe stakeholders.

V12 online engineers – Algemeen manager (2010-2011)

Binnen de Crossmedia Communicatiegroep/CMCG was ik algemeen manager van de V12 Online Engineers. V12 bedenkt, ontwikkelt en beheert succesvolle internettoepassingen zoals websites en Apps.

Traffic4u – Manager afdelingen SEO en CRO & analytics (2003-2010)

Bij Traffic4u (tegenwoordig Reprise) in Groningen was ik vanaf 2003 tot en met 2010 werkzaam. De laatste jaren als oprichter en manager van de afdeling SEO en de afdeling Conversie optimalisatie & Web Analytics. Daarnaast als lid van het managementteam medeverantwoordelijk voor de koers van de organisatie en organisatiebreed beleid.