Remi van Beekum

Kiemfabriek (vanaf 2016)

Allround online marketing van strategie tot uitvoer voor organisaties die zowel economische als maatschappelijke impact willen maken.

Blogger en spreker

Schrijver op Eigenwijs Blij over o.a. duurzaamheid, permacultuur en voedselbossen

Schrijver op Marketingfacts over marketing

Auteur diverse hoofdstukken in diverse Marketingfacts jaarboeken

Spreker op verschillende events over o.a. mobile, digital en de marketingmix

Thuis

  • Man van Cecile – dichter & schrijver, content director & blogger, copywriter & contentspecialist
  • Vader van Emily (mei 2014)
  • Woont in Eext Drenthe met uitzicht op een Hunebed.
  • Ontwerp voedselbos en permacultuurtuin De Hommelgaard

Eerder

Storm Digital – Marketingstrateeg en Chief Innovation Officer (2011-2016)

Bij Storm Digital (tegenwoordig Accenture Song) was ik van 2011 tot 2016 Chief Innovation Officer en Digital Strategist. In die rollen was ik onder andere verantwoordelijk voor het vertalen van ontwikkelingen in de markt naar onze dienstverlening en organisatie. Ook hielp ik klanten bij hun marketingstrategie door het uitdenken van campagnes, kiezen van kanalenmix en coördineren tussen de verschillende interne en externe stakeholders.

V12 online engineers – Algemeen manager (2010-2011)

Binnen de Crossmedia Communicatiegroep/CMCG was ik algemeen manager van de V12 Online Engineers. V12 bedenkt, ontwikkelt en beheert succesvolle internettoepassingen zoals websites en Apps.

Traffic4u – Manager afdelingen SEO en CRO & analytics (2003-2010)

Bij Traffic4u (tegenwoordig Reprise) in Groningen was ik vanaf 2003 tot en met 2010 werkzaam. De laatste jaren als oprichter en manager van de afdeling SEO en de afdeling Conversie optimalisatie & Web Analytics. Daarnaast als lid van het managementteam medeverantwoordelijk voor de koers van de organisatie en organisatiebreed beleid.