Online marketing strategie
Ontwikkeling van een online marketingstrategie die aansluit bij de fase en doelstellingen van de organisatie. Of het herzien en aanvullen van een bestaande strategie. Inclusief advies over kanaalkeuze, budgetverdeling en aanpak. Advies voor de inrichting van werkzaamheden en teamstructuur.
Interim marketingmanagement
Tijdelijk invulling geven aan marketingmanagement. Bijvoorbeeld ter vervanging van personeel tijdens verloop of langdurig (zwangerschaps-)verlof. Begeleiding van het team en/of zelf de uitvoering van campagnewerkzaamheden op zich nemen.
Allround online marketeer
Beheer en optimalisatie van campagnes en advertenties in zoekmachines zoals Google Ads en Bing Ads. Social media-, display- en videoadvertising via Meta Ads, Google Ads, Snap en TikTok. Strategie en uitvoering van SEO voor betere organische vindbaarheid.
Analytics & Dashboards
Implementatie van Google Analytics, Google Tag Manager en CookieBot. Analyse van data en marketing- en websiteadvies, met inachtneming van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Presentatie van websitedata in overzichtelijke dashboards.