Workshop: Online marketing voor een betekenisvol bedrijf

Om impact te maken moet je groeien en dus in marketing investeren. Waar begin je? Welk verhaal vertel je? Welke communicatiemiddelen zet je in en hoe? In deze workshop geef ik antwoord op dat soort vragen, laat ik voorbeelden zien van hoe andere betekenisvolle bedrijven het aanpakken en bespreken we cases uit de groep. 

Voor wie?
In deze workshop leg ik de focus op online marketing. In de praktijk is dat meestal het meest nuttig voor b2c-merken waar de website een belangrijke rol in de verkoop speelt. De voorbeelden en situaties zijn vooral relevant voor betekenisvolle bedrijven die een maatschappelijk thema in hun missie hebben. 

Waar en wanneer?
3 oktober 2019 van 15:00 tot 17:00 
Boterdiep 63, Groningen (Kantoor o.a. Buro Bries)

Inhoud wokshop 
De workshop bestaat uit twee delen. In het eerste deel zal ik vooral (interactief) presenteren. In het tweede deel gaan we situaties uit de groep bespreken. 

Aantal deelnemers
De sessie gaat door bij minimaal 5 aanmeldingen. Omdat we er een interactieve sessie van willen maken, mogen er maximaal 15 mensen meedoen. Mochten er veel meer aanmeldingen komen, dan kijken we of we een tweede sessie gaan organiseren. 

Aanmelden
Deze workshop geef ik binnen de vereniging van impactondernemers uit het noorden: Impact Noord. Ben je nog geen lid, maar wel bezig met betekenisvol(ler) ondernemen, dan ben je ook welkom. Aanmelden kan via het formulier op hun website.